كي دوست داره همچين چيزي بشنوه؟؟؟
مثلا وقتي عصباني هستي يكي ب جاي اينك بغلت كنه و آرومت كنه اينو بگه
وقتي داري يه رابطه رو تموم ميكني و اينو ميشنوي
وقتي چمدونت رو بستي و داري ميري و اينو ميشنوي
فقط ب يه چيز ميرسي
چرا قبلا هركاري دوست داشتم نكردم؟؟ اگ قراره تهش اينو بشنوم خوب از اول ميرفتم و هركاري دلم ميخواست ميكردم!!
زندگی جدید شازده خانوم...ما را در سایت زندگی جدید شازده خانوم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14