فكر ميكردم در روزهاي شكست عشقي ب دردم ميخوره....مثلا اينك چگونه با يكي ديگ بريزي رو هم و اون قبلي رو بسوزوني....يا مثلا اينقد شكلات بخوري و گريه كني ك بميري....يا با دوستات بري خونه همون شخص اول رو ب گند بكشي دلت خنك شه.....
به دردم نخورد....جمله هاي جالب انگيز زيادي داشت داخلش....مثلا اينك سيندرلا اگ بر ميگشت سيندرلا نميشد....و خيلي جملات قصار ديگ ك درستش يادم نمياد و نميخوام مديون نويسنده بشم
وووووولي تهش يه چيزي شد....تهش هرچي فكر كردم ديدم شازده سابق من هيچ شباهتي ب شازده اسبق دختره تو فيلم نداشت و خيلي شبيه كيس جديد دخترس....
يعني هرچي قبليه بيشعور و وقيح و آشگالِ بروگمشو بود...جديده عاشق و با شعور و اصلا درك و فهم ازش ميباريد....بعد صحنه هايي ك پسر جديده در تلاش بود دختره رو شاد كنه لامصب انگار خاطرات من و شازده رو فول اچ دي داشت نشون ميداد
اصلا چ معني ميده فيلم تهش اينجوري بشه؟؟؟ اصلا كي ب من گفته از اين فيلم هاي خاك بر سري ببينم؟؟ اصلا تا اطلاع ثانوي فيلماي عشقولانه تعطيل
اه اه اه
اصلا هم خاطرات تلخ و بد يادم نرفته فقط يه ذره خاطره خوب واسم تداعي شد...همين
زندگی جدید شازده خانوم...ما را در سایت زندگی جدید شازده خانوم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 19