يعني خوندن و نوشتن و جمع و تفريق و جدول ضرب رو كامل بلد بودم
هميشه بيشتر از چيزي ك معلم ازمون ميخواست ميخوندم و مينوشتم
تا كاراي مدرسه رو انجام نميدادم آروم و قرار نداشتم
حالا اين بچه ها رو درك نميكنم....نشستن منتظرن يكي بياد لقمه بذاره دهنشون
پسرك ٤ام امتحان داره....يه پيش خواني ساده رو انجام نداده!! ميخواستم كلشو بكنم
هرجلسه ميرم بهش ميگم عزيزم اينجوري پيش بريم نميرسيم كتاب رو تموم كنيم هاااا
ولي كو گوش شنوا؟!! اين حجم از بي خيالي و بي تفاوتي اصلا واسم تعريف نشدس!
مگه داريم؟؟ مگه ميشه؟؟ ب مامانشم باز گفتم ك اقلا مجبورش كنن بشينه سر درسش شازده!!
خدا ب من صبر بده تو اين روزااااا
زندگی جدید شازده خانوم...ما را در سایت زندگی جدید شازده خانوم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12