حالم از اينجا بهم ميخوره ولي حوصله خونه رو هم ندارم
امروز داشتم قسمت اخر شهرزاد رو ميديدم.....اولش دلم خواست منم بميرم....يكي بياد منو از بالا پرت كنه پايين و خلاص....اون وقت اوني ك يه روز عاشقم بود يهو از جا بپره و بعد ك فهميد كلي غصه بخوره.....بعد دلم خواست ٦٠.٧٠ سال پيش دنيا ميومدم....قرص قمر يكي ميشدم و بعد از سال ها قرص قمرش ميموندم....اون قدري ك حتي اگ بهم نرسيديم هم فكر اينك دستش تو دست يكي ديگس ديونم نكنه....
كاش مردم اين دوره يكم وفاداري ياد بگيرن
كاش قرص قمر كسي باشم
زندگی جدید شازده خانوم...ما را در سایت زندگی جدید شازده خانوم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 27